<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d24405579\x26blogName\x3dPostimehe+noorte-+ja+peolisa+bloog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hipbloog.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hipbloog.blogspot.com/\x26vt\x3d-3910360822531880266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Postimehe noorte- ja peolisa bloog

8.5.06

Eurolaulikule Sandrale toob õnne kaisukaru

Täna pärastlõunal koos Eurovisiooni Eesti meeskonnaga oma singlit «Through My Window» esitlenud Sandra Oxenryd tunnistas, et võtab talismanina Ateenasse kaasa hea sõbra kingitud kaisukaru ja vanemate kingitud kaelakee.

Sandra sõnas, et vaevalt et ta nüüd need õnnetoovad kingid eurolavale kaasa võtab, ent reisil on need väärt seltsilised. Ta ei osanud ennustada, kui tihe programm neid Ateenas ootab. «Mulle piisab vaid tunnist ajast päevas iseendale. Siis ma olen rahul.»

«Ma loodan, et sellest tuleb minu elu lõbusaim nädal. Ka vanemad ütlesid mulle enne ärasõitu – olgu sul lõbus. Liiatigi ma loodan, et eurooplased armastavad meie show’d ja laulu,» sõnas ta. Sandra lisas, et eurooplaste keskmist maitset on alati raske ära arvata. «Võib-olla tahavad nad tänavu ballaadi või hoopis mingisugust teist stiili – sa ei tea seda kunagi.»

Eestlaste eest lauldavat «Through My Window» kiitis lauljatar aga taevani. «Ma ju ei tea, kuidas lõpuks läheb, aga mina armastan seda laulu ikka,» sõnas Sandra.

Laulu helilooja Pearu Paulus kinnitas, et on veendunud Eesti eurolaulu edus ning selles, et see jõuab tänavu finaali. «Ma loodan, et järgmisel aastal ei pea Eesti enam poolfinaalis esinema,» sõnas ta kohtumisel ajakirjanikega.

Eurovisiooni Eesti delegatsiooni juht Juhan Paadam aga üritas Pauluse õhinat pidurdada öeldes, et tuleval aastal pääseb finaali tänavuse 14 võistleja asemel üksnes kümmekond riiki – 4 rahastajariiki (Inglismaa, Saksamaa, Prantsusmaa ja Hispaania) ning 6 edasipääsejat poolfinaalist.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ei toonud! Keskpärase tapeetmuusika lend ei ulatunud üle lati finaali.Leedukate lugu oli muusikaliselt veel nirum aga televisioonis määrab show palju enam kui eesti tiim lootis.

7:47 PM  

Postita kommentaar

<< Home

eXTReMe Tracker